søndag 13. april 2014

Kort laget på under halvtimen

Fikk ånden over meg idag tidlig når jeg våknet kl 07 og startet på to enkle kort med mine nye dies og embossingsfolder.

Slik ble nummer 1


Her har jeg brukt Couture embossingsfolder Tied together.
A2 Scalloped borders one.
Johanna Sheen  flourishes butterfly signature dies
Bazill ark
Maja Design mønsterark.
Diverse blomster.






Så begynte jeg på nummer 2 som ble litt mindre, dette ble ett påske kort.

Slik ble det:



Her har jeg brukt Couture embossingsfolder Tied together.
A2 Scalloped borders one.
gule bazill ark
mønster ark fra Pion
Liquid Pearls White Opal
Joy Vintage borders.
Blomster fra Prima og storyteller.




2 kommentarer:

  1. Så utrolig flotte de ble, nydelige farger og oppsett. Og stor takk for inspirasjon til å bruke mine egne dies, har de samme selv ;) Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Godt å kunne inspirere noen. De diesene der er bare nydelige og man kan lage så mange forskjellige resultat av de.
      Ha en fin dag du også :)

      Slett