mandag 28. april 2014

Designer for Barnemix - Woman With Star In Her Hair.


Fikk virkelig noe å bryne meg på da jeg som er nybegynner i fargelegging skulle fargelegge ett stor stempel i forskjellige nyanser. Tenkte Skrekk og gru...men begynte på oppgaven likevel. Begynte først å fargelegge stempelet som heter "Woman With Star In Her Hair" fra Aurora Wings.
Her har jeg fargelagt stjernene, øyet og leppene.





Her har jeg fargelagt huden også i forskjellige nyanser.
















Her har jeg begynt å fargelegge hår.




















Slik ble det ferdige resultatet, ferdig fargelagt og montert på kort:




Har brukt en kombinasjon av Promaker tusjer og Twin Touch tusjer.

Her er fargene som er brukt:

Stjerner:
* Pastel Pink 17
* Pastel Violet 84

Bobler:
* Purple Grey 88
* Pale Lavendel 145

Øyelokk:
* Cosmos 7

Lepper:
* Pale Purple 89
* Light Pink 138

Ansikt:
* Soft Peach 0138
* Ivory Y 418
* Skin White 131
* Pastel Peach 26
* Blender

Hår:
* Pastel Green 49
* Cream 36
* Sand 107
* Tulip Yellow Y 337
* Soft Lime



Materialer:

*Bazill ark (gammel rosa)
* Mønsterark:
- Papirdesign”Marias Verden”
Majas Design ”Vintage Summer Basics 1911”

* Blomster fra WOCNorth Star Stamps
* Metallpynt fra Korthobby
* Kakeserviett som er farget med Spun Sugar fra Distress Ink Pad
* Stjerne dies fra Nellie Snellen. 5 Point star dies

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar