lørdag 19. april 2014

Kort laget av Kanban ark

To enkle kort laget med Kanban ark hvor på det ene har jeg tilføyet sølv hjerteformet kakeserviett, punchet ut sommerfugler, blomster i lilla og turkis toner. Deltar i tillegg på månedens utfordring i papirdukkene med dette kortet



Deltar i Kort 'o' mania's challenge med dette kortet.

Her har jeg brukt:
* Stempel fra Wild rose studio
* Motiv fra Kanban
* Mønsterark fra Kanban
* Blomster fra Storyteller.
* Sommerfugler fra EK Punch
* Sølvfarget hjerte kakeserviett: Ukjent.









4 kommentarer:

  1. Nydelige kort. Det hvite bryllupskortet er min favoritt. Har prøvd å leggemeg til som følger her, men vet ikke om det er gjort riktig. Vanskelig denne bloggen din.. Synes min er Du får gå inn på min og kommentere og legge deg til som følger der. God bedring. Håper det går greit på Molde sjukehus. Send en mld når du er hjemme igjen. Skal jo kjøpe noen stempler ;-)
    Klem ;-)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig Sissel at du likte bryllupskortet ;)
    Har lagt meg til som følger av bloggen din, kjempe mye fint der.
    Skal prøve å gjøre bloggen min litt enklere :)
    Nettopp kommet hjem igjen nå :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott kort! Søt bamse=)Tusen takk for du deltar hos Kort'O Mania.
    Lykke til !!
    Klem fra DT Elisabeth

    SvarSlett
  4. Hei! Nydelig kort;) Her var mye fint å se.Velkommen innom min blogg;)

    SvarSlett