mandag 5. mai 2014

Utfordring #15 bursdag hos Storyteller


Dette er mitt andre bidrag på utfordringen hos STORYTELLER



Har dekorert alle 4 sider på dette kortet og her er fremsiden.
Bildet er hentet fra en facebook gruppe som heter The Digistamp Shack, mange fine motiv.

Her har jeg brukt:

* Klistremerke blomster fra Memories.
* Bazill kartong i fargene "Sweetheart" og "Stella"
* Mønsterark fra Papirdesign, "Forventning" og Maria's Verden. Begge arkene har ulike motiv på begge sider.
* Diverse Blonder og bånd.
*Dekorasjons sløyfen har jeg laget selv med forskjellige rosa farger og ulike bredder på båndene.
*Blomster fra North Star Stamp og Storyteller
* Stempel fra stempelplaten M-112 fra Kort & Godt.
Diverse metallpynt fra Korthobby.
*Halvperler/bling fra Storyteller




Jeg kom på topp 3 i Storytellers utfordring :)



Materialer inni kortet:

* Inni kortet har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign "Forventing"
* Klistremerke blomster fra  Memories
* Det som ser ut som en kakeserviett er faktisk en dies fra Cherry Lynn som heter Nautical Wheeler Doily DL 180. Utrolig dekorativ.
* Spellbinders fra Sizzix
* Rosa bling fra Storyteller
* Gratulerer merkene var med på mønsterarket.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar